Ми приділяємо велику увагу тому, щоб Вам було зручно працювати з нами. З нашими вже існуючими чи майбутніми корпоративними замовниками ми здійснюємо співпрацю на контрактній основі (за бажанням замовника), що є дуже зручною і оптимальною формою співпраці для обох сторін. Ми зберігаємо конфіденційність будь-якої інформації, отриманої під час співпраці.

Ще одна наша перевага – гарантія безпеки і конфіденційності. Всі співробітники суворо захищають документи, переклади та інформацію про клієнтів. Ми гарантуємо безпеку паперових документів та електронних файлів. Якщо Ви підтверджуєте й оплачуєте замовлення, ми починаємо його виконання. На цьому етапі ми можемо укласти з Вами договір на переклад, максимально збалансований з точки зору відповідальності й обов’язків обох сторін. Незважаючи на вже запропоновані нами умови договору, Ви можете внести в нього зміни. Менеджер бюро перекладів вибирає перекладача або групу перекладачів, які компетентні в тематиці Вашого тексту, і передає замовлення в роботу. У будь-який момент Ви можете дізнатися про стан Вашого перекладу, зателефонувавши до нашого бюро.

Виконане замовлення (перекладене, скориговане і перевірене редактором) ми передамо Вам у будь-який зручний для Вас спосіб – зазвичай електронною поштою. Після кожного перекладу ми готуємо пакет звітних документів для Вашої бухгалтерії, який складається з оригіналу рахунка, договору на послуги перекладу (якщо укладено), актів здачі-приймання послуг. Для передачі звітних документів ми використовуємо пошту або кур’єрську службу.

При першому зверненні Вас приємно здивує швидке узгодження замовлення. А це можливо лише при швидкій і безпомилкової роботи всієї команди бюро перекладів. Вам потрібно лише відправити на наш e-mail az@piligrim.kiev.ua текст, який необхідно перекласти, і впродовж півгодини Ви отримаєте від нас відповідь з уточненням, або з вичерпною інформацією про обсяг, попередню вартість і терміни виконання замовлення. Для постійних замовників надаємо особливі умови співпраці.